Vjezdové brány

Vjezdové brány křídlové:

  • se realizují jako jedno či více křídlové
  • provedení dle zákazníka s výplní, ozdobné,..
  • osazení na speciální stavitelné panty
  • povrchová úprava rámu = žárové zinkování nebo nátěr
 

Dvoukřídlová brána

Vjezdové brány posuvné:

  • vyžadují vodící kolejnici a podpůrná kolečka
  • kolejnice je třeba osadit na betonový základ
  • nutná údržba kolejnice v zimním období
  • pohon pohybuje bránou přes ozubený hřeben
 

Posuvná brána

Vjezdové brány samonosné:

  • konstrukčně řešeno tak, že celý rám brány se pohybuje pomocí vozíků pevně ukotvených v betonovém základu a kolečka rolující v profilu umístěném na spodní straně brány
  • brána se pohybuje nad úrovni terénu
  • rám brány je o 1/3 větší než-li u posuvné brány (umístění vozíků)
  • nemají spodní kolejnici

Samonosná brána

Pohony bran:

  • pístové - upevňují se na křídlo brány a sloupek (až do 5-ti metrů šíře brány)
  • s kloubovým ramenem - pohon je připevněn na sloupku a kloub otevírá křídlo (do max. šíře 3m)
  • podzemní pohon - umístění pod povrchem vjezdu. Otočná síla je přenášena na spodní rám brány (do max. šíře 3m)
  • elektromechanické motory s elektronikou v motoru pro samonosné, posuvné brány, kterým prochází ozubená tyč (hřeben), který je umístěn na bráně

 

 

Pohon bran