Vjezdové brány křídlové:
- se realizují jako jedno či více křídlové
- provedení dle zákazníka s výplní, ozdobné,..
- osazení na speciální stavitelné panty
- povrchová úprava rámu = žárové zinkování nebo nátěr
|
|
Vjezdové brány posuvné:
- vyžadují vodící kolejnici a podpůrná kolečka
- kolejnice je třeba osadit na betonový základ
- nutná údržba kolejnice v zimním období
- pohon pohybuje bránou přes ozubený hřeben
|
|
Vjezdové brány samonosné:
- konstrukčně řešeno tak, že celý rám brány se pohybuje pomocí vozíků pevně
ukotvených v betonovém základu a kolečka rolující v profilu umístěném na spodní
straně brány
- brána se pohybuje nad úrovni terénu
- rám brány je o 1/3 větší než-li u posuvné brány (umístění vozíků)
- nemají spodní kolejnici
|
|
Pohony bran:
- pístové - upevňují se na křídlo brány a sloupek (až do 5-ti metrů
šíře brány)
- s kloubovým ramenem - pohon je připevněn na sloupku a kloub otevírá
křídlo (do max. šíře 3m)
- podzemní pohon - umístění pod povrchem vjezdu. Otočná síla je
přenášena na spodní rám brány (do max. šíře 3m)
- elektromechanické motory s elektronikou v motoru pro samonosné,
posuvné brány, kterým prochází ozubená tyč (hřeben), který je umístěn na bráně
|